quinta-feira, 27 de janeiro de 2022

Banda Sonora Eleitoral: Parte II

Rui Rio, o líder do segundo partido mais importante da democracia portuguesa, que peca por falta de originalidade, também irá recorrer a Bruno Mars, mas com o tal optimismo irritante e chorrilho patético. Para Rio, é certo que Costinha e sua obsessão de dominância, tão anti-Soares que pelo menos partilhava o poder com Cavaquito, deixam Rio e PSD fora do poder celestial, onde os meninos e meninas laranjinhas se poderiam espremer à vontade. Responde Rio a Costa que este último o bloqueia de entrar no céu. 

Sejamos realistas (e Freudianos), toda esta luta de galos tem algo a ver com frustrações sexuais...

Locked Out of Heaven -- Bruno Mars

Never had much faith in love or miracles
Ooh!
Never wanna put my heart on the line
Ooh!
But swimming in your water is something spiritual
Ooh!
I'm born again every time you spend the night
Ooh!

'Cause your sex takes me to paradise
Yeah, your sex takes me to paradise
And it shows, yeah, yeah, yeah

'Cause you make me feel like I've been locked out of heaven
For too long, for too long
Yeah, you make me feel like I've been locked out of heaven
For too long, for too long

Oh, yeah, yeah, yeah, yeah,
Ooh!
Oh, yeah, yeah,
Oh, yeah, yeah, yeah, yeah,
Ooh!

You bring me to my knees, you make me testify
You can make a sinner change his ways
Open up your gates 'cause I can't wait to see the light
And right there is where I wanna stay

'Cause your sex takes me to paradise
Yeah, your sex takes me to paradise
And it shows, yeah, yeah, yeah

'Cause you make me feel like I've been locked out of heaven
For too long, for too long
Yeah, you make me feel like I've been locked out of heaven
For too long, for too long



 

Sem comentários:

Enviar um comentário

Não são permitidos comentários anónimos.